dimarts, 23 de setembre del 2008

Activitats extraescolars 2008-09 i normes

SERVEIS I ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Per aconseguir el correcte desenvolupament de les activitats al llarg de tot el curs, agrairem l'acompliment de les següents normes:


NORMES PER ALS SERVEIS I LES ACTIVITATS

1- Les activitats extra-escolars s'ofereixen per l'AMPA als seus socis i sòcies, per la qual cosa és indispensable per a la inscripció de qualsevol activitat haver abonat la quota de soci.

2- Es considera l'horari en que es realitzen les activitats extra-escolars una continuació de l'horari lectiu, així es regiran les mateixes normes del centre.

3- Les baixes hauran de ser comunicades immediatament que sigui coneguda la circumstància que la motiva.

4- L'alumnat que no estigui al corrent del pagament, no podrà assistir a l'activitat corresponent.

5- Les activitats extra-escolars es desenvolupen des del mes d'octubre fins al juny, seguint el calendari del centre.

6- L'alumnat que assisteixi a activitats, es comprometen a respectar les instal·lacions i el mobiliari del centre.

7- Es considerarà falta greu ignorar reiteradament les indicacions dels monitors i monitores per a la normal convivència entre l'alumnat i l'adequat desenvolupament de l'activitat. L'alumne podrà ser expulsat temporal o definitivament.

8- Els pares, mares, tutors, personal cuidador de l'alumnat no podran permanèixer a l'interior del centre durant el desenvolupament de l'activitat.

9-No està permès l'accés dels pares, mares, tutors, personal cuidador de l'alumnat a les aules o gimnàs, en cas necessari es dirigiran a les persones responsables de les activitats extra-escolars (AMPA o monitor-a de la corresponent activitat).

10-Es prohibeix menjar a l'interior de les classes i en els passadissos durant les activitats.

11- La inscripció a qualsevol activitat implica l'acceptació d'aquestes normes.

12- Es prega als nens i nenes que portin la roba adequada per realitzar les activitats (xandalls, mallots...)