SERVEIS I ACTIVITATS EXTRAESCOLARS
Per aconseguir el correcte desenvolupament de les activitats al llarg de tot el curs, agrairem l'acompliment de les següents normes:

NORMES PER ALS SERVEIS I LES ACTIVITATS
1- Les activitats extra-escolars s'ofereixen per l'AMPA als seus socis i sòcies, per la qual cosa és indispensable per a la inscripció de qualsevol activitat haver abonat la quota de soci.
2- Es considera l'horari en que es realitzen les activitats extra-escolars una continuació de l'horari lectiu, així es regiran les mateixes normes del centre.
3- Les baixes hauran de ser comunicades immediatament que sigui coneguda la circumstància que la motiva.
4- L'alumnat que no estigui al corrent del pagament, no podrà assistir a l'activitat corresponent.
5- Les activitats extra-escolars es desenvolupen des del mes d'octubre fins al juny, seguint el calendari del centre.
6- L'alumnat que assisteixi a activitats, es comprometen a respectar les instal·lacions i el mobiliari del centre.
7- Es considerarà falta greu ignorar reiteradament les indicacions dels monitors i monitores per a la normal convivència entre l'alumnat i l'adequat desenvolupament de l'activitat. L'alumne podrà ser expulsat temporal o definitivament.
8- Els pares, mares, tutors, personal cuidador de l'alumnat no podran permanèixer a l'interior del centre durant el desenvolupament de l'activitat.
9-No està permès l'accés dels pares, mares, tutors, personal cuidador de l'alumnat a les aules o gimnàs, en cas necessari es dirigiran a les persones responsables de les activitats extra-escolars (AMPA o monitor-a de la corresponent activitat).
10-Es prohibeix menjar a l'interior de les classes i en els passadissos durant les activitats.
11- La inscripció a qualsevol activitat implica l'acceptació d'aquestes normes.
12- Es prega als nens i nenes que portin la roba adequada per realitzar les activitats (xandalls, mallots...)
Per aconseguir el correcte desenvolupament de les activitats al llarg de tot el curs, agrairem l'acompliment de les següents normes:
NORMES PER ALS SERVEIS I LES ACTIVITATS
1- Les activitats extra-escolars s'ofereixen per l'AMPA als seus socis i sòcies, per la qual cosa és indispensable per a la inscripció de qualsevol activitat haver abonat la quota de soci.
2- Es considera l'horari en que es realitzen les activitats extra-escolars una continuació de l'horari lectiu, així es regiran les mateixes normes del centre.
3- Les baixes hauran de ser comunicades immediatament que sigui coneguda la circumstància que la motiva.
4- L'alumnat que no estigui al corrent del pagament, no podrà assistir a l'activitat corresponent.
5- Les activitats extra-escolars es desenvolupen des del mes d'octubre fins al juny, seguint el calendari del centre.
6- L'alumnat que assisteixi a activitats, es comprometen a respectar les instal·lacions i el mobiliari del centre.
7- Es considerarà falta greu ignorar reiteradament les indicacions dels monitors i monitores per a la normal convivència entre l'alumnat i l'adequat desenvolupament de l'activitat. L'alumne podrà ser expulsat temporal o definitivament.
8- Els pares, mares, tutors, personal cuidador de l'alumnat no podran permanèixer a l'interior del centre durant el desenvolupament de l'activitat.
9-No està permès l'accés dels pares, mares, tutors, personal cuidador de l'alumnat a les aules o gimnàs, en cas necessari es dirigiran a les persones responsables de les activitats extra-escolars (AMPA o monitor-a de la corresponent activitat).
10-Es prohibeix menjar a l'interior de les classes i en els passadissos durant les activitats.
11- La inscripció a qualsevol activitat implica l'acceptació d'aquestes normes.
12- Es prega als nens i nenes que portin la roba adequada per realitzar les activitats (xandalls, mallots...)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada